EROAMINEN
OPISKELIJAKUNNAN JÄSENYYDESTÄ

Mikäli vaihdat opiskelupaikkaa, keskeytät opintosi tai haluat muusta syystä erota opiskelijakunnan jäsenyydestä, voit saada jäsenmaksusi takaisin toimimalla seuraavasti:

  • Täytä "Eroaminen SAMOn jäsenyydestä" -lomake ja palauta se opiskelijakorttisi kanssa SAMOn toimistolle alla mainittujen ilmoitusaikataulujen puitteissa.

  • Lomakkeen saat SAMOn toimistolta tai sähköpostitse osoitteesta: samo[at]seamk.fi

  • Liittymis- ja opiskelijakorttimaksua ei palauteta

  • Mikäli postitat lomakkeen ja opiskelijakortin, tulee kirjeen olla leimattu viimeistään viimeiselle ilmoituspäivälle. Myöhässä tulleita palautuspyyntöjä ei oteta huomioon. 

 

JÄSENMAKSUJEN PALAUTTAMISEN ILMOITUSAJANKOHDAT

Syksyn 2021 ja lukuvuoden 2021-2022 jäsenmaksut: 

  • Viimeinen ilmoituspäivä, joka oikeuttaa palautukseen syksyn 2021 tai koko lukuvuoden 2021-2022 osalta on 31.10.2021.

 

Kevään 2022 jäsenmaksut:

 

  • Viimeinen ilmoituspäivä, joka oikeuttaa palautukseen kevään 2022 osalta on 28.02.2022.

 

Koko tutkintoajan jäsenmaksut: 

  • Palautukset tehdään kuluvan lukuvuoden jäsenmaksun osalta edellä mainitun aikataulun mukaisesti. Lisäksi palautetaan jäljellä olevat etukäteen maksetut tulevien lukukausien jäsenmaksut. Huomioithan, että monivuotiset jäsenmaksut tiliöidään eri tilikausille etupainotteisesti, joten palautettavaa summaa ei voi laskea kaavalla "maksettu summa jaettuna maksettujen lukuvuosien määrä", vaan summa on hieman pienempi.


     

Resigning the Student Union membership

  • If you are changing University's, quitting your studies or you want to resign the Union for some other reason you can get your membership fee back when you do the following:

  • Fill the application "Resigning SAMO membership" and return it with your studentcard to the SAMO office in side the time limits mentioned below. The application you can get from SAMO office or from the email: samo[at]seamk.fi

  • Joining fee and/or studentcard fee will not be refunded

  • If you send your resigning form and studentcard by mail the letter has to be stamped with the sending date. If the stamp date on the letter it is over the deadline date we will not handle the refund application. 

 

Timetable for the membership refund applications

Membership fees for Autumn 2021 and the Academic year 2021-2022: 

  • The last day to inform us of the resignation and get the refund of autumn 2021 or the whole academic year 2021-2022 is 31.10.2021.

 

Membership fee for Spring 2022: 

  • The last day to inform us of the resignation and be qualified for the refund of spring 2022 is 28.02.2022.
     

Membership fees for the whole degree time: 

  • The refunds can be made according to the timetables mentioned above. We will refund unused semesters you had paid for beforehand.